Just keep smiling and pretending you're happy, and then maybe after you've conviced everyone else that you are, you can convice yourself.



De tror de känner dig. De ser rakt igenom dig, som om ingenting vore fel.
Du ler likaså och spelar deras spel. Men jag vet, jag vet att saker är fel.
Att du inte alltid kan vara hel. Men det är okej, för såna är vi. Vi är trasiga ibland.

- Hemma i åsbro igen, första skoldagen idag efter lovet. Tröttsamt som fan, men man lever.
Har ingenting att säga faktsikt, saknar dalarna redan, tack och hej.
Ja helt oredigerad tråkig och väldigt ful bild fick det bli med, tyvärr ska införskaffa nya inom kort.

Kommentarer
Postat av: Mina Börjesson

Åh fina du! <3

2012-02-28 @ 23:47:58
URL: http://tatooine.blogg.se/
Postat av: Izzi

Varför lägger du upp bilder du inte är nöjd med? :o

Och btw så är oredigerade bilder bättre än redigerade tycker jag, för då ser man hur personen ser ut egentligen.<3

2012-02-29 @ 11:17:46
Postat av: Josefin

^ Jag brukar tycka det är så tråkigt utan bilder på bloggar, speciellt när det inte finns något speciellt bra text heller. så jag bjuder på en bild jag inte gillar så värst bara för att min blogg ska inte se allt för tråkig ut.

Just därför. <3

2012-02-29 @ 19:43:25
URL: http://therainbowsky.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback