Inside all of us is a wild thing.


Tänkte göra en liten kort update varför jag inte bloggat:
1. Jag har haft mycket att göra, varit upptagen och helt slut så jag har inte hunnit att blogga.
2. Kom hem sent igår eftersom jag var hos papi en stund (lång stund) efter skolan.
3. Var hos sim idag tills nu när jag precis kom hem.
4. Inte orkat, inte velat, inte brytt mig.
5. Har typ inga nya bilder heller, eller bilder har jag. Men jag orkar inte leta fram någon duglig.
6. JAG VILL HA TILLBAKA MIN GA.MA PLATTÅNG.

Därför har jag inte bloggat, imorn tänker jag ta det lugnt.
Sista jobbiga redovisningen imorn sen är jag fri från allt skit, jobbig vecka helt enkelt.
Blir nog att bara ta bussen hem direkt efter skolan imorn vilket jag inte gjort på två dagar nu.
Saknar att åka buss, sååå skönt.
Men nu ska jag lägga mig i min sköna säng, yä. heido.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback