I'm not lost, just undiscovered.

Min fot har somnat.
Jag sitter och lyssnar på min spotifylista, inte hört igenom den listan på hur länge som helst. Sjukt.
Ska önska mig spotifypremium när jag fyller, skulle vara sjukt gött.
Jag längtar faktiskt jättemycket tills jag fyller och det är ju inte alls långt kvar heller så att, ja.
Bara 2 veckor & 2 dagar kvar, typ tror jag. Undra vad jag ska göra då, hm.
- Nu ska jag fixa klart mitt hår och packa ner det sista, sen blir det att röra sig mot tåget om sisådär en timma typ.
Inte framme i hallsberg fören halv 10 ikväll. Säkert framme i åsbro vid 10 om inte senare.
& såhär ser mitt hår ut just nu, mycket mörkare än vad det var innan, så otroligt missnöjd, jävla skit. Åhh.
Aja det funkar väl kanske till nästa gång jag måste färga utväxten kanske, jag vet inte.
Nu ska jag iaf börja någonstans o umgås med K&J, vill inte åka härifrån orkar inte komma tillbaka till allt skit i närke åhh.
Aja ska njuta den stunden jag är kvar här, herå.

Kommentarer
Postat av: Mina Börjesson

tack hjärtat :D

fina du <3

2012-02-26 @ 19:37:52
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback