How strange it feels, moving in slow motion I guess I must be dreaming.

 
Precis tagit världens skönaste dusch så nu är jag ren och fräsch till tusen!
Städat hela mitt rum, dammsugit, röjt upp lite, hängt upp alla kläder i garderoben osv.
Det enda nu som är kaos i mitt rum är på min dator, där ligger tusen olika skolböcker och papper o shit.
Tänkte kolla igenom det imorn eftersom jag ska plugga lite då hade jag tänkt, sen dra mig till hallsberg för att träffa min far och kanske slagga där.

Får kolla busstider imorn, orkar inte nu, eftersom det är lördag och går mindre bussar då, cp.
Tänkte även checka på 8 mile imorn med innan jag åker till daddy, blev jättesugen på att se den just ikvällen.
Men nu tänkte jag försöka gå och lägga mig, så jag inte sover bort hela dagen imorn.
Har ju trots allt lite att göra ändå.
Ska verkligen försöka göra klart allt plugg imorn och på söndag så jag kan träffa sim på måndag.

Tillbringa min dag hos sim idag med efter skolan, fick för oss att grilla på balkongen så vi gjorde det, asgött.
Käka tills vi mådde illa, så typiskt oss, haha.
Men ja vad kan man säga, vi är ju som vi är.
Hade faktiskt en väldigt rolig dag om jag ska vara ärlig, den var helt okej!
Sim räddar alltid mina dagar, bästa du! ♥
Men nu ska jag lägga mig i min nybäddade säng och försöka läsa i min äckliga svenska bok så man kan bli klar med den med någongång, lawl. Vill ju inte ha med den till borlänge direkt, wääh.

Hur som helst, slänger in en dead by april låt, bara för att det varit på hjärnan hela dagen. Hihio.

Trackback