For in dreams, we enter a world that's entirely our own.




Sitter just nu hemma hos sivert i hallsberg med mamma, ska snart äta.
Otroligt längesen man var här, massor har förändras och just nu sitter jag i mitt gamla rum, som förtillfället är ner rivet, sorligt på något sätt.. Man saknar det.
Fast ändå inte. gillar mitt rum i åsbro så grymt mycket mer, större utrymme och allt.
Men ändå, saknar faktiskt väldigt mycket att bo i hus.

Var förut i någon secondhand butik med pappa eftersom jag slagga hos honom i natt.
Var även på marieberg igår med mami, finally! Dock köpte jag inte dom byxorna jag ville ha.
Tänkte vänta med det eftersom jag ska snart till säter (när nu sportlovet är) och då ska vi till borlänge med.
Gött. Men fick med mig en snygg vit tröja iaf, damn. Gilla den sjukt! Och att det var rea på den gjorde saker och ting ännu bättre. JC alltså! ♥

Lägger ut bild på den sen, och min svarta spets tröja som jag köpte förra helgen tror jag det var?
Min kära syster köpte den vita spets tröjan till mig idag när hon var i borlänge, så jävla glad jag är. SÅ nu har jag båda. Dock ville jag helst ha den vita men eftersom den inte fanns i örebro just då tog jag den svarta.
Men nu har jag båda tack vare henne, BÄST ÄR DU!
Köpte även massa annat småskit som spraydeo, schampoo & balsam och någonting mer jag inte minns i huvudet just nu. Höh.

Aja, det var väl allt jag hade att säga, nu ska jag käka och sen far jag vidare till åsbro, gött.
Bloggar antagligen senare, jao. heido så länge.
-Eftersom jag inte sitter vid min dator har jag inga bilder, så det blir ingen bild i detta tråkiga inlägg, enjoy.-


Kommentarer
Postat av: mina

sv: tack sötnos, bäst äru! <3

2012-02-05 @ 20:47:59
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback