Can you escape from what you really are?

Sitter just nu inne i mitt rum & lyssnar på everlong acoustic i borlänge. Otroligt skönt.
Det är sån mysig stämning i mitt rum, jag gillar det verkligen. Och sängen är så skön att man aldrig vill gå ur den.
Vakna runt halv 9 utav att miss mjau hade hoppat upp på baslådan som ligger över garderoben så hon hängde och dingla där.
Helt galen är katten, men så otroligt söt!
Åkte till Hedemora med kristin, joel & hans mamma och gick runt på massa second hand butiker.
Hitta ingenting så blev inte mer än en dricka där.

Åkte och kolla hårfärg här i säter och jag kan seriöst inte hitta min hårfärg? Blir alldeles frustrerad!
Ska försöka åka till falun på lördag kanske så jag kan få tag på den. Eller åtminstone till borlänge och hoppas på att dom fått in den!
Måste verkligen färga mitt hår nu i helgen, kan verkligen inte gå med denna utväxt en vecka till, avlider långsamt inombords isf.

Senare åkte vi till Gustafs (typ en by eller nå som heter det) och gick på second hand butiker där med.
Hitta en gitarrväska för bara 25:- Köpte den dirr kan jag ju säga!
Hoppas verkligen den passar min gitarr, men det ska den ju göra.
Låna även två böcker på biblan, BeginDet är så logiskt alla fattar utom du.
Nu ska jag faktiskt ta och läsa i den sista boken och lyssna på asskön musik.
Sen försöka sova, imorgon blire städdag, wäääh. Säkert massa tvspel och annat skoj med. Gött som bara den.
Blir en fin tumblr bild, eftersom jag inte har några bilder här typ, ok herå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback