But all I can think about is you.

Sista natten i Säter då, varit en väldigt lång dag, Åkte till Falun och gick på stan.
Införskaffade skullcandy hörlurar där & någon sak till daddy som han ville ha.
Åkte sen till Borlänge och köpte min jäkla hollywood keps & tuggummin.
Fika här hemma hos oss med typ hela Joel's familj, det var trevligt det med annars har vi bara tagit det lugnt det mesta av kvällen.
Käka Ben & Jerry, Kycklingsallad och annat gott framför melodifestivalen som sög.
Imorn blir det att köpa biljett hem och packa alla saker, vet inte riktigt om det står någonting annat på listan.
Bjuder på en bild från åsbro dagen innan jag åkte hit med, yää.
Känns dock lite trist att åka härifrån, det har varit så otroligt skönt att vara borta nu ett tag men ja, ingenting varar ju förevigt heller så I have no choice.
Känslan kryper fram och hugger tag, sätter sig fast och trycker ur luften i mig.
Rädslan av att du ska ha glömt mig känns som en sten i magen.
Det dödar mig inombords att inte veta vad som kommer ske.
Och jag hoppas jag har fel, jag hoppas att mina känslor är fel.
Så snälla säg att allt är bra igen, låt allting vara bra igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback