Christmas break.

Äntligen är det jullov, och mitt lov börja förjävla bra.
Umgicks med mina fina vänner och slutade med att jag gick hem till papsen.
Joel och Kristin kom dit och vi hade tacosmys.
Sen åkte vi hem till åsbro och jag fick redan då öppna en av mina julklappar som dom hade med sig.
Lägger upp en bild på min skönhet senare! Så otroligt glad och nöjd är jag, tack så himla mycket bästa! ♥
 
Fick även mina betyg igår och är rätt nöjd för att vara ärlig, höjt nästan alla ämnen på bara en termin.
 
 
Har även inte så många timmars ogilitig frånvaro, så bättrat mig på att komma i tid och mindre skolk.
Känns skönt att det bara är en termin kvar och sen äntligen börjar jag gymnasiet!
Dock är jag lite osäker på vart jag ska gå, jag vill bara hamna på en asbra skola, med media inriktning.
 
Så stressigt när vi redan ska välja i februari. Suck.
Aja, sånt är livet. Hoppas verkligen det här lovet blir ett bra lov. Jag ska göra allt för att få ett bra avslut på det här året iaf!
 
Nu blir det att göra sig iordning och åka in till örebro tror jag! Blir att köpa med mig en ny gitarrhängare idag.
Min vägg kommer bli så fin så. Hihi.
Baibai people!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback