There's nothing left to lose, the fight never ends I can't face the dark without you.

Gick för att borsta tänderna, helt plötsligt inser jag utan att tänka mig för att jag står och pumpar tvål på min tanborste.
Ah, jag är riktigt jävla trött just nu, ska bara skriva ett litet inlägg sen blir det nog sängen för min del, lord.

Åkte hur som helst till hallsberg idag och umgicks med fridolf & sim, aslängesen, saknat både som fan!
satte oss på milano och gottade, gick runt och hade det trevligt!
Senare drog jag och sim upp på hennes tak, fy satan vad fint det var, så härligt och otroligt mysigt!
Åh skulle kunna bosätta mig där uppe, haha!
 
Tog 6 bussen hem eller något, skulle köpa något gott och träffade veronica där inne med, inte så illa det heller faktiskt!
Träffat massor av folk idag känns det som, även fast det bara varade för en kort stund liksom.
sen tog jag fetaste promenaden med mamma och jenna, så otroligt skönt!
Dock blev det väldigt kallt. Menmen. sånt är livet liksom.
 
Känenr mig lite konstigt atm, måste fixa saker, nu på riktigt känner jag.
Men först ska jag sova ut och den måste det göras, redan imorn. Det blir nog bra.
Tror jag, eller ah. Hoppas iaf.
Godnatt!
 
Bild från taket, japsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback