The same old fear.

Nästan precis kommit hem känns det som, tror jag kom hem för en halvtimma sen typ.
Kanske 40 minuter sen, Idunno.
Anyway är skit trött och ska bara ta och göra ett snabbt inlägg innan jag går och lägger mig.
Behöver verkligen sova ut, så får hoppas på att jag får det imorn. Uffghh.
 
Hursomhelst, somnade inte förens vid 2 igår, typiskt nog.
"Ska gå o lägga mig tidigt" vare ja, sen blev det inte så iaf ":)"
Hur som helst, gick upp 9 och gjorde mig iordning åkte till Motala och var inte framme förens vid halv 12 eller nå.
Så jävla tröttsamt, hittade ingenting heller, så det blev att bara käka på donken där.
Sen åkte vi hem.
 
Tog en promenad hemma i åsbro och chillade lite.
Sen vid 9 tiden fick mamma för sig att vi skulle ta en roadtrip till hasselfors, men det slutade med att vi hamnade i laxå istället.
Åkte till brändåsen och köpte något käk och sen åkte vi till hallsberg, körde runt där och åkte tillbaka till åsbro igen.
Haha, sicket liv!
 
Och nu är jag så jävla trött att jag skulle kunna dö. På riktigt.
Därför ska jag nog gå och lägga mig nu. Hoppas på att morgondagen är en bra dag.

Natti natten finisar!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback