Jag ser allt jag kastade bort.

Uppe med tuppen eller vad det är man brukar säga. Haha.
Varit vaken sen två och en halv timmar tillbaka nu. Kan inte sova. Även fast jag gärna skulle vilja det men. Nä.
Det går ju inte, så vad tar man sig till? Jo man sitter här för tillfälle.
 
Blir väl att göra sig iordning strax och bara ta det lugnt. Eller något.
Ingen aning alls om vad som händer idag. Får nog helt enkelt se vad jag orkar och vill.
Helst skulle jag vilja gå tillbaka till sängen och sova men vet inte om det är så smart.
Suck. Orkar inte.
 
Skola imorn med. Inte alls taggad. Känner inget alls inför det, längtar bara till höstlovet, när det nu är.
Drar antagligen till borlänge då och stannar hos min syrra och hennes kille.
Hoppas skolgången går snabbt tills dess och är inte alls lika pain in the ass som den verkar vara fy.
Ett helt år kvar tills jag slutar den där jäkla skolan, ska bli så otroligt skönt.
 
Känner mig alldeles konstig. Illamående och tom. Usch. Det är exakt som jag ville att det inte skulle vara.
Det har varit bättre tider förr iaf. Det är en sak som är säker.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback