Goodbyes hurt the most when people leave without saying them.

Första dagen på skolstarten. Helt okej samtidigt som den var sämst.
1. Vi har inget normalt schema.
2. Vi ska få något jävla instensiv schema, som verkar sämst.
3. Våra bästa lärare har slutat/bytt.
4. Vi ska ha tråkigaste aktivitetsdag med 9A & 7A imorn, PALLA.
5. Vi ska bli fucking "faddrar" till alla små 99;or som börja på våran skola idag.
VADFAN DÅFÖR? Vi går ju förfan inte på lågstadiet längre? Hur tänker dom?
6. Skolfotot på torsdag.
 
Usch det kan ju fan inte bli sämre. Det enda positiva är ju att det snart är prao. (Helvete vad jag ska praoa iår alltså)
Jag hoppas verkligen veckorna går fort fram till höstlovet då jag ska pallra mig iväg till dalarna.
bestämt det redan nu. Fy i helvete vad skönt det ska bli alltså!
 
Har fett ont i huvudet, fett ont i benen, är fett ledsen och fett trött.
Jag hoppas verkligen jag lyckas somna inatt. Ska upp redan vid 6 imorn så jag hinner med 7 bussen som vanligt.
Slutade vid 1 idag iaf, egentligen skulle vi slutat 2 men vi blev klara mycket tidigare så vi fick sluta 1!
Drog in till marieberg med hannah vid 2 eftersom vi typiskt nog missade 1 bussen dit. Haha.
Aja, helt slut efter de timmarna vi gick runt där!
 
Så less på att jag inte hittade någonting jag vill ha, det kan fan i mig inte bli sämre.
Uäck. Måste in till stan snart o kolla om dom har några snygga kläder, för marieberg har fan i mig inte det.
Eller så är det jag som är allmänt för kräsen bara, Idunno.
Längtar till barnbidraget iaf. Men nu ska jag borsta tänderna och göra mig iordning för sängen så satans bajs trött.
Godnatt people & hoppas eran första skoldag var bättre än min, haha.
^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback