Fuck the world because the world fuck me.

Någonstans där långt inom mig sögs mitt sista gnutta hopp ut ur mig och flög iväg med vinden.
Antagligen flera hundra kilometer långt ifrån mig just nu. Fine.
Känner mig väldigt.. Tom.. En del av mig saknas.

Känner mig arg, ledsen, besviken, ensam.
Ensam och väldigt bortglömd.
Och det är nog precis det jag är. Väldigt ensam och säkert mer än bara bortglömd.

Fan för att jag är en idiot, fuck för att du inte ens tänker på mig, screw att jag ens trodde jag hade en chans.
Vad fan tänkte jag med? Eller snarare, vad fan tänker jag med?! Fuck allting, seriöst.
Fuck alla känslor, Fuck alla händelser, Fuck allting som ens betytt något för en idiot som mig.

Jag vill bara gräva ner mig själv under jorden och kanske hamna någon annanstans där jag kan lyckas.
Där jag kan vara lycklig. Där jag kanske duger, för någon. För här duger jag inte för nån.
Och det tänker jag göra, gräva ner mig själv. Under mitt täcke och försöka sova.
Hoppas på att må bättre, imorn kanske. Förhoppningsvis, vad vet jag. Godnatt.


Skiter i bilden, skiter i allt just nu, vill bara bort här ifrån, långt härifrån, helst föralltid. Mhm..

Kommentarer
Postat av: Terese

Allt bra denna fredag?

2012-04-06 @ 08:10:31
URL: http://teresebrodin.se
Postat av: Izzi

Hallå tack då. Jag finns ju för dig, men tydligen duger inte det.



2012-04-06 @ 20:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback