No, we won't fade into darkness.

Död.
Vet inte vad jag ska blogga om längre, allting känns så meningslöst.
Mitt internet är världens segaste så kan inte ens gå in på min älskade tumblr heller.
Kan inte smsa/ringa heller, har varken pengar eller gratis sms kvar på mobilen.
Får det någon gång nästa vecka när min syster skickat hit iphonen, läääängtar!

Ska ha äckliga spanska redovisning imorn, måste försöka ta mig ann på den skiten och få det överstökat.
Kommer gå åt skogen, som fysikprovet idag, plugga inte något så är redan körd.
Fast helt ärligt orkar jag inte tänka på skolan alls just nu, vill bara lägga mig i sängen och sova.
Vilket jag faktiskt ska göra, tänker göra det nu. På en gång. Eller nå.

Och eftersom jag inte har någon bild tänker jag bjuda på denna härliga låt som får mig att sakna sommaren,
vilja dra på konserter med asgrym house musik, njuta utav livet och ta vara på varenda stund. Umgås med massvisa vänner och folk man tycker om. Det vore inte fel just nu.


Så fort jag skaffat mig en capo vilket jag ska försöka göra i helgen ska jag spela denna låt galet mycket på gitarr, hihi. Fint. POSHAJ,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback