You're the most beautiful thing I keep inside my heart.

Värdelös dag.
Såna här dagar borde inte ens existera för att dom är så meningslösa.
Skulle lika gärna kunnat legat i sängen hela dagen och försökt sova igenom den istället.
Men det är ju allt för omöjligt för mig.

Vad har jag gjort istället då? Nej jag har typ ruttnat halvt som halvt bort innomhus hela dagen.
Diskat och lagat tacos är den enda nyttan jag gjort idag.
Kolla på The art of getting by förut med, helt värdelös film.
Slösa bort yttligare 1 timma och 30 minuter av mitt liv på världens tråkigaste film.
Dock var ju han som spela Geroge väldigt söt så det var väl halvt som halvt värt det.

Vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, mina naglar är asfula och det går typ inte att göra något åt det, för att dom är så korta.
Min frisyr känns små jobbig vet inte riktigt vad jag ska ta mig till med den och mina ögonbryn vill jag ändra totalt.
Vågar dock inte göra det helt och hållet just nu eftersom jag antagligen kommer ångra mig senare.
Får väl se vad jag gör med mig själv. Höh.

Nu ska jag försöka hitta på ett sätt att överleva resten av dagen eftersom jag inte ens vill sitta vid datorn längre för att internet blivit för segt. WÄÄÄÄHH. Ska nog leka lite med håret o testa på något nytt kanske, höh. Heido.

[Bild borttagen]

Så snart kanske saker och ting börjar falla på plats. Låt det här vara våran början. Början på något fint.
För det här känns så otroligt rätt, så hur skulle det här någonsin kunna vara fel?
Trackback