Memorial.

Sitter just nu i hallsberg, åkte hit typ as tidigt imorse, runt 8 eller något.
Varit vaken sen dess, känner mig en aning slut faktiskt.
Funderar på att gå och vila en stund och sen göra mig iordning eller något.
Måste gå o kolla hur mycket pengar jag har på busskortet sen med.

Åker in till örebro med 10 över 2 bussen.
Vet inte riktigt vad det blir för färg på tandställningen den här gången.
Kanske babyblå och mintgrön, eller babyblå och ljuslila eller bara babyblå.
Eller kanske babyblå och babyrosa! Ja det skulle vara otroligt gulligt.
Om inget utav det är snyggt blir det nog helsvart iaf. Jösses vad mycket färger jag vill ha.

Mår illa, borde försöka äta något snart tror jag. Orkar inte riktigt bry mig om något just nu.
Damn, ska nog ta och göra mig iordning iaf, jag behöver det. Ser verkligen hemsk ut.
Tjarrå.


"Its a melody of pain, of heartache, of loneliness, of sadness and tears. Its a realization of how something like a song can touch your soul, can make you see whats really wrong with everything in this world, in this life. Its like being told without words, its okay to cry. feel alone, its okay that you hurt so much you feel like dying, this is what this song is for, and at the end, you stop crying and realize, just maybe it'll all be okay.
Amazing how such beauty can bring such pain"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback