Shame, Shame go away, come again some other day.

Sitter och lyssnar på foo fighters, det var ett bra tag sen faktiskt. Mhm, vad jag älskar dom.
Är fett sugen på en ny design och header faktiskt. Ska nog kolla vad jag kan göra åt den saken imorn.
Gillar iofs min bakgrund, men om jag hittar någon snyggare så, blire nog så, ska nog skaffa så kategorierna o det skiten hamnar på vänster sida igen, känns lite muppigt sådär längst upp under headern, även fast det är rätt gött det med iofs.

Wääpio, vet inte riktigt vad jag ska hitta på för skit i helgen, vill göra något iaf.
Imorn ska jag vila ut, duscha i två år, och typ åka till hallsberg tror jag!
Umgås med my daddy en stund, kanske träffa ppl and just chillin' like i'm always doing yaaa know.

Eller så är jag bara hemma och tar det lugnt, funkar väl det med liksom. .
Alone at home all day tomorrow, så kan ju alltid ha party med mig själv, hihi.
Har ingenting mer att skriva, orkar inte sitta här längre, det är en sak som är säker.
Brb, dö i sängen ett tag nu.

trolololololo
v <- pil
[Bild borttagen]

Oh darling, it's so cold outside and I'm lost, I'm lost outside tonight.
Save me darling, Save me as you can, I'm feeling so alone, so alone and broken.
You know you can, cause you're the only one, the only one how finds me in the end.
So baby darling, come a little bit closer, cause it's so cold outside here, and you're everything I need.
Trackback