My nightmares are usually about losing you.

Känner egentligen inte för något bloggande alls just nu.
Har ingenting att skriva om, ändå vill jag bara skriva. Skriva om alla mina tankar och känslor.
Men egentligen känns det idiotiskt, som allt annat. Allt känns så otroligt idiotiskt.
Jag vet inte vad det är med mig längre.

Det känns som allt mitt hopp håller på att rinna ut, känner mig hopplös.
Men ändå kan jag inte motstå att tänka tanken, Har inte det betytt något? kan det ens ha betytt något?
Eller betyder det ens något för dig överhuvudtaget?
Jag känner mig osäker. Jag vill så gärna att det ska göra det, men jag vet ju inte.
Jag vet ingenting.

Ibland undrar jag om du ens tänker på mig, kanske gör du det just nu, kanske tänker du inte på mig alls.
Och någonstans långt där inom mig, hoppas jag så otroligt mycket att allt det här faktiskt betyder något för dig.
Att jag faktiskt betyder något för just dig.

Anyway, nu blir det att försöka sova, ska till marieberg imorn med daddy.
Godnatt ppl.

Kommentarer
Postat av: Izzi

Hej Josefin. Du är söt.

2012-04-07 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback