In the end. We just regret the chances we didn't take.


Mhm, sitter och lyssnar på Avicii just nu, så fett underbar låt. Den får mig på bra humör och blir alldeles glad hela jag.
Peppad till tusen och vill verkligen göra det bästa av allt! Härligt med såna här låtar tycker jag.
Ska strax kasta mig in i duschen, återstår väl att se vad resten av dagen har att erbjuda.
Jag hoppas det här blir en bra dag, faktiskt. Och det kommer det nog bli.

~Ibland tror jag ärligt talat att jag oroar mig för mycket utav saker jag inte ens borde vara orolig för.
Och ibland blir jag nog alldeles för avundsjuk för dumma grejer som jag inte ens borde vara avundsjuk för.
Det är nu eller aldrig det gäller. Jag har inte tid att vara orolig pga skit och orkar framförallt inte deppa heller.
Fett onödigt. Yes, det är det verkligen.
One step closer to do whatever I want to do.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback