I don't care what you think about me, I don't think about you at all.

Inte bloggat på ett tag, har faktiskt inte pallat suttit vid datorn någonting på flera dagar.
Sålde min iphone med så har inte varit inne via den heller, eftersom min vanliga cp mobil är asseg och internet kostar asamycket så har det inte blivit någe internet för mig alls.
Men nästa vecka får jag min "nya" iphone som är mycket slitnare än den förra men den funkar med comviq iaf.
Blir att byta nummer då med när man ändå håller på!

Drog in till örebro igår efter skolan och klippte mig, så nu är mitt hår lite kortare och mycket mer lenare.
Inte alls lika slitet heller, så det är perfekt.
Har dock samma frisyr eftersom jag trivs så bra i den, hihi.

Har inte orkat ta några nya bilder så fick bli en bild jag bara testa en liten cool effekt på så kanterna blev lite "horror"-tema och bilden en aning mörkare. Feting nice picmonkey.com är, alltså!


Damn, jag vill skriva flera rader om dig, hur perfekt du är, hur glad du gör mig och att jag älskar allting med dig.
Jag vet inte hur jag någonsin skulle kunna skriva ner allting med bara ord, hur jag verkligen känner för dig.
Du är perfekt från topp till tå, otroligt fin och jättegullig. Ditt fina leende och dina blickar som säger någonting mer.
Bara tanken av dig får mig att le och ibland är jag till och med lycklig. Åh herregud vad jag önskar att allting varar förevigt.

Kommentarer
Postat av: Iz

<3

2012-04-21 @ 20:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback