Don't let your dreams just be dreams.

Sitter just nu och camar med hannah på msn, gött som bara den, vi har så tråkigt och är skit pigga båda två, haha!
Sucky med tanke på att jag måste upp rätt tidigt imorn även fast jag får lite sovmorgon, skönt att slippa åka buss till skolan iaf, orka sitta där hundra år för tidigt.

Har inte gjort så mycket idag faktiskt, dagen var rätt chill ändå, gjorde ingenting på spanskan och hade håltimma från musiken, finfint vare med två timmars lunchrast!
Åkte hem direkt efter skolan och slagga så fort jag kom hem ända till 9 eller någonting.
Mamma väckte mig då någon gång och fråga om vi skulle till donken, så det blev att käka där, var dock inte så sugen på det egentligen, wääh. Fast toblerone mcflurry satt fint i min mage efteråt ändå!

Vet inte riktigt vad jag ska göra nu, klockan är rätt mycket jag jag ska ju faktiskt upp kvart över 5, halv 6 någongång. I'm screwed.
Aja, får väl försöka sova då, eller något. Nattinatti peopleezzzii.

You're my idea of perfect.
If you only knew, If you only knew..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback