Sunday!

Chaaa, jos är tillbaka med bloggandet igen, typ eller?
Jag tänkte blogga igår men jag orka inte det sluta med att jag satt o spela gitarr framför datorn halva dagen.
Riktigt kul, kom fram till att Behind blue eyes, Mona lisa (when the world comes down), The river & Come as you are är rätt lätta låtar att spela på gitarren så ska faktiskt ta o försöka lära mig dessa låtar!
Känns asskoj faktiskt, fast skulle behöva stämma om den igen, ska försöka köpa en stämis så fort som jag kan.

Igår var jag förövrigt i askersund och åt på en thailändsk resturang.
Nudlarna var väldigt goda men jag hade förväntat mig mer av kycklingwoken.
Sen satt jag och syrran och snacka lite vid sjön, riktigt mysigt vare faktiskt, rätt kul dag egentligen om jag får säga det själv.

Förövrigt så sitter jag och lyssnar på Foo fighters - Stranger things have happened och ska jag snart ta och trycka i mig några mackor, fixa håret lite till sen gå till affären för att tanka på busskortet så jag och min kära syster kan ta en tripp till örebro.
Eller ja idag blire nog bara marieberg, men det blir nice ändå.
Ska bli kul o shoppa i lugn o ro, hoppas verkligen jag får med mig allt jag behöver o att pengarna räcker!
Annars blire ju lite jobbigt känner jag, eheeee..
Ah det var väl allt jag hade att säga hittills Måstre verkligen fortsätta med håret nu så jag kan  ta mig den där trippen till affären!
NI får ah det så gött alltihopa!

Tycker även simme kan få stå för bilden i detta inlägg eftersom hon fyllde år igår, Grattis återigen världens bästa vän!


Jag älskar dig ♥

Kommentarer
Postat av: Simath

tack, i love you bebi <3

2011-09-12 @ 19:32:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback