Jossie in action med Mc & Tobbe


Sitter just nu och har so, letar fortfarande tråkig fakta om Grekland, går väl sådär.
Känns som att enda gången jag hinner att blogga är när jag sitter vid skolans dator, så tänkte passa på nu.
Ikväll blire nog att bleka håret för att sedan bli ljusbrun, asnice!
Mc blev deprimerad över att jag "råkade" dra i mc's nya tröja, förlåt mc om det sårade dina känslor.
Ska inte hända igen, eller?!

Har inte så mycket mer att skriva faktiskt just nu, blir väl ett mer äkta inlägg senare ikväll tror jag,
efter jag färgat håret och sen resultat på det, wiiiieeee!
Ni får nöja er med denna tråkiga update, caiioo bitches.

Fin bild mc rita på so;n btw.


Kommentarer
Postat av: anonym

"Tobbe was here"

2011-09-30 @ 09:45:06
Postat av: Malin

HAHA naw mc.. & fan vad nice med ljusbrunt! :D

2011-09-30 @ 16:26:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback