Friday.


Då var det fredag och en liten "lång" helg eftersom vi har studiedag på måndag hihi.
Dagen vad faktiskt helt okej, kunde varit roligare men jag är så jävla nöjd ändå, det känns så bra!
Ja fyfan vad bra det känns faktiskt, skoldagen var nog rätt bra iaf om jag får säga det själv!
Såna där dagar man kunde önskat att dom varit lite längre och varit ännu bättre, ohyeah.

Hursomhelst så är jag ganska så jättemycket trött. Kom på att jag glömt min engelska läxa i skolan, typiskt.
Så får inte glömma bort den på tisdag och verkligen göra den då eftersom den ska vara inlämnad på onsdag.
Vilket jag antagligen kommer göra iaf typsikt nog.
Ska typ skriva mer på min deckare nu i helgen då jag har massor med tid så jag kanske blir klar med den och kan ren skriva den nästa gång jag har svenska, vill bara få till den på ett bra sätt och inte göra den alldelse för lång eftersom den inte fick vara det, det kommer vara svårt eftersom jag har hundra idéer och min deckare kunde lika gärna varit en bok för alla tankar o funderingar jag har, suck.

Men just nu orkar jag inte riktigt tänka mer på skolarbeten, jag känner mig något otroligt trött.
Funderar på att ta en dusch för att sedan gå och lägga mig.
Men antar att mitt hår kommer vara en match för mig innan jag får sova så det kanske inte är värt det.
Annars om jag absolut inte orkar med håret får jag väl fixa det imorn, eller så tar jag bara en dusch imorn istället.
Typiskt mig nu har jag sån där ångest o vet inte om jag ska duscha nu eller imorn, så blir det alldelse för lång och ointressant text.

Nej men jag är sådär övertrött o då blire såna här ointressanta inlägg, hihiihi.
Nej nu ska jag nog ta mig en dusch och sen gå o lägga mig efter att käkat lite kladdkaka o städat rummet.. Suck.
Caaaio!



you give me some reason to smile.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback