Bästa. ♥

Alltså det är helt sjukt vad den här bruden kan få mig att må så bra och känna mig lite bra ibland.
Hon är verkligen världens toppen brud, jag tycker så otroligt mycket om henne.
Världens finaste vän, både på utsidan och på insidan!
Jag menar bara, kolla på henne!


Är inte det här en otroligt fin tjej? Imo är hon mer än bara fin, finaste Natasa!


Det här får mig att bli så glad, speciellt när man är så missnöjd som jag kan vara ibland känns det så kul att läsa såna här grejer, det får en att må bra och bli glad.
Du är en toppen brud Natasa, du är helt perfekt som du är och borde inte alls vilja se ut som någon som mig.
Ställer alltid upp och finns alltid där, även fast det kan gå månader utan att vi snackar, det bevisar bara vilken bra vän du egentligen är som aldrig riktigt släpper taget om en.
Jag älskar dig bruden, du är så jävla bra! ♥
Eftersom du gjorde mig så glad tyckte jag att du mer än väl förtjänade ett helt eget inlägg och egentligen hundra till om jag ska vara ärlig, så bra är du!

Kommentarer
Postat av: Natasa

Att en gåva betyder så mycket ,som man fått av en älskad vän tack min älskade kompis, min kära

för det fina jag fick utav dig. Det är underbart när man känner att en vän kan betyda så du är den utav alla vänner som i främsta ledet ska stå. Tack min vän jag rörd till tårar

du är underbar du är så fin det är minnen som alltid jag sparar du är bäst lilla vännen min.



Du är solen som lyser upp mitt liv

det är du som får blommor att blomma

allt jag känner och tänker är bara du

inte längre är drömmarna tomma

Du är ljuset som finns här överallt och som tänder en gnista av lycka att du finns är en gåva från någonstans som ett minne för alltid mig smycka



Du är glädjen och sången i vardagen bara glädje ditt hjärta förkunnar ta emot mina enkla kärleksord

som jag tagit från lyckan.



Åter igen du är hur fin som helst verkligen, puss loveu! <3

2011-09-24 @ 21:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback