Tuesday.

Sitter och har världens tandvärk, orkar inte att alla tänder gör så jävla ont på överkäken.
Vill seriöst bara att smärtan ska försvinna, äckliga jävla tandställning.
Ska typ gräva min grav lite senare hade jag tänkte med för den delen.
Nej men seriöst, skulle helst vilja sova bort alla dagar tills smärtan är helt över, eller ja snarare tills all skit är klar.

Nog om det, hade tråkig reflektionsdag idag, det sög rent utsagt.
Det enda positiva var att jag och sim fick  dra ner till caféterian och "läsa"
Allt annat sög, tråkigaste ever! Hoppas morgondagen blir bättre, hoppashoppashoppas!
Fick skolkatalogen idag, fan vad ful min skola är, och herrejösses vad hemsk jag såg ut.
Var seriöst bara jättefå som såg bra ut på klassfoto, resten såg fucktard ut och jättefula ink jag.

Nog om skolan och dens äcklighet, nu svider mina ögon så pass mycket utan anledning att jag ska nog göra mig iordning för sängen o se om jag känner mig lite bättre när jag vaknar upp imorn, dels att mina ögon kanske slutar göra ont och att mina tänder kanske inte värker lika mycket.
Aja, ha det så gött, osv.

Hittar ingen passande bild så det blir ingen i detta inlägg, börjar kännas tomt med bilder, men det kommer snart vänta bara, hhihiho!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback