Thursday.


Sitter och funderar lite sådär medans klockan börjar bli sen.
Skulle egentligen göra so:n men skiter i det just nu eftersom jag inte vet vart man skulle läsa eller vad man ens skulle skriva och ingen jävla idiot hjälper mig heller så jag ger upp.
Orkar ingenting, sista skoldagen imorn sen är det höstlov en vecka.
Måste börja ta skolan mer seriösare då igen, har varit ganska dålig nu med tider o sånt.
Orkar inte få dåliga betyg och grejer, vill ju försöka kunna välja på det mesta senare och inte ha allt för många sena ankomster på utvecklingssamtal.
Suck, livet känns lite förjävligt ibland.

Vill planera grejer att göra på höstlovet, vill helst åka bort o träffa människor.
Skulle vara kul, då med att åka bort kanske tyvärr bara blir i närke, tror inte jag varken hinner eller har råd att åka längre än så, om inte jag åker med min syster till ett annat län, vilket skulle vara skit kul!
Fett sugen på att gå på någon konsert med, ska nog sticka på en sådan i örebro om två veckor med min syster med, fett kul o se you ate my dog!
Vore riktigt nice, eftersom jag gillar det bandet ganska galet mycket.
Kul o se alla emosar mosh pita med, hihi hhehe ewho.

Om inte hon kan, måste jag hitta någon annan jävel som kan följa med mig den 11:e nov till b-salen i örebruu.
Hör av er om ni ska dit förövrigt eller om ni vill ses under höstlovet, träffar nästan vem som helst.
Ja, det vill säga om jag känner dig då eller vet vem du är, annars vore det ju riktigt konstigt.. o_o
Aja hur som helst så var jag med hannah idag i åsbro, vi hade feting sköj faktiskt!
Har inte mycket mer o säga, kanske bloggar mer imorn eftersom jag är så jävla trött, Natti!

Langar en feting bild, eftersom jag är fett hc osv!

ellerrr?

Kommentarer
Postat av: Malin

ditt hår är ju förjävla snyggt! :o

2011-10-28 @ 16:22:13
URL: http://maleyn.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback