Sunday.


Sitter just nu och känner mig allmänt seg, har skrivit olika saker hela tiden men suddat ut dom lika snabbt.
Tänkte ge det ännu ett försök så att jag kan publicera ett inlägg någongång idag!
Percis sminkat klart mig och gjort en macka.
Ska strax ta och göra klart mitt hår med & sedan käka frukost.

Känner mig konstig nog rätt illamående nu med, sjukt knasigt.
Imorn ska jag till tandläkaren också, antar att det blir räls på överkäken nudå!
Hoppas verkligen, vill bli klar någongång med skiten och bli av med platsen bakom framtänderna, så jobbigt.
Efter det ska jag springa runt på stan en stund tills syrran slutat för sen ska hon och jag shoppa lite.
Kommer bli asnice och skitkul!
Ser framemot det faktiskt.

Ska till hallsberg senare idag och hälsa på pappa en längre stund än igår, jösses var så längesen jag verkligen var hos papsen i flera timmar.
Nej ska kolla klart alla snygga kläder på modekungen kanske ladda ner någon bra film och gå o käka lite frukost om jag orkar, bloggar väl senare kanske, caio!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback