Suicide Sunday.


Suttit i ca fem timmar med detta skit;

Tröttsamt som fan, men äntligen klar med so skiten bara engelskan kvar.
Men den får vänta för just nu känner jag mig totalt hel död och alldelse slut i huvudet.
Har även gått o blivit förskyld så skulle helst vilja ligga i sängen hela dagen och bara dö för stunden tills man blivit frisk.

Bet till och med sönder min tandställning förut så antar att jag måste in till tandläkaren imorn med pga, riktigt kul eller inte.
Känns ju skit alltihopa med tanke på att jag blivit jättesnorig och hostar.
Medans min röst sviker mig då och då.
Känner mig så levande död.

Var förresten hallsbergs marken ifredags hade så grymt kul, tack som fan bästa tjejorna jag umgicks med!
Något vi absolut måste göra om igen, nyår nästa kanske? haha! ;)
Men nu ska jag ut i regnet med hunden för att andas in lite frisk luft osv, behöver det känner jag.
Bloggar mer när jag kan/orkar/har något att skriva/vill.
pushaj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback