Örebro all day long.


Sitter här framför datorn och känner mig helt slut, dödligt slut vill jag säga!
Ska nog gå och lägga mig strax så jag blir helt utvilad, mår allt för illa just nu med, så antar att det bli bättre om jag får lite sömn.
Åkte till hallsberg vid nio för att göra mig iordning hemma hos simme för att sedan åka vidare till örebro.
Ja ni kan ju gissa vart vi käka frukost om man ser denna bild;


Asgoda mackor där verkligen, gick och satte oss vid svartån med mackorna, riktigt mysigt var det!

Fortsatte med att vi sprang runt i olika affärer i flera timmar, ganska gött det med, men slutade med att jag bara köpte det här två plaggen från H&M.



Efter allt springande hit och dit så käka vi iaf mat på la baugette, riktigt mumsigt men fyfan vad mätt man var sen!


Till sist käka vi cheesecake med jordgubbar på med mjukglass till, asgott det med, trots att det blev lite för mycket utav jordgubbarna.



Sen satte vi oss vid svartån igen, chilla och snackade lite, hade galet kul och bara tog det lugnt.
Det var skönt och kul, dagen var asbra om jag får säga det själv.
Skulle gärna vilja göra om den fler gånger.

Sen när jag kom hem på kvällen så käka vi tacos & efter det åt jag ben och jerry newyork super fudge chunk.
Smaka bara lite utav den, blev ganska mycket choklad på en gång, men den var nog god eller är nog god.

Vet inte riktigt, åt inte mycket får käka av den imorn eller något eftersom jag mår galet illa nu.
Mår till och med bara illa av att se alla dessa bilder som jag laddat upp nu!
Känns ganska förjävligt, vet inte riktigt vad jag ska göra för att bli av med illamåendet, det kommer ju lite som det vill.
Men jag antar att det kom idag för att jag käkat så mycket, så allt  blivit äckligt nu i efterhand fast allt egentligen var asgott.

Påväg hem från örebro satte jag och sim oss på 1klass, galet sköna sätten, var tvungen o ta kort på dom om det nu skulle vara så att man inte åker lyxtåg på länge igen. hihihihiihhihi


Så jävla sköna sätten, åker jag långt då ska jag fan sitta i första klass alltid, bästa stället ever att sitta på ju!
Många bilder det blev i detta inlägg men det gör väl inte mycket alls!

Tänkte avsluta detta inlägg med ännu en ytligare bild när jag och sim stod i omklädningsrummet med en bäver på huvudet, ganska snyggt ändå?

Suddigbild osv, men min mobilkamera är ju som den är.
lägg märke till min nya hårfärg, hihi, ska ta bättre bild imorn på den!
Förlåt sim för fyrkanten du fick i face;et visste inte om du ville synas på den bilden därför satte jag skiten över för att ditt öga såg lite cp ut  för att det blev suddigt, felåt♥

Nu är jag så jäkla trött på att vara vaken, ska ta mig en blund nu faktiskt, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback