Saturday!


Satt o checka precis igenom facebook efter att tagit en lååång skön dusch!
Så fick jag för mig att blogga lite så kom jag på att jag inte kollat blogglovin på år och dar, så måste checka in det stället med, säkert 200inlägg som jag inte läst än!
Aja tänkte berätta lite vad jag hållt på med eftersom jag inte bloggat på nån dag.
Igår var jag på tjejkväll hemma hos johanna med lina och sim!
så otroligt kul vi hade faktiskt, trots att vi var så slöa och allmänt trötta så hade vi askul, satt kanske dock alldelse för mycket o klaga på idoldeltagarna, vad vet jag!?
haha aja kul vare iaf!

Var på världensbästa humör igår, jag älskar verkligen livet ibland alltså!
Till skillnad från idag, vaknade och var så jävla illamående, världens värk och ville helst dö.
Var på skitkasst humör och ville döda någon nästan, blev så arg efter ett tag sen blev jag skitledsen och börja grina, asknasiga humörsväningar.
När jag lugnat ner mig lite åkte vi till örebro och där köpte jag med mig en vinterjacka och vinterskor.
Kändes lite bättre efter att isolerat sig med musiken till örebro och shoppat lite.
Åkte hem till pappa i hallsberg en stund så nu sitter jag här och tog en skön dusch som sagt, mår mycket bättre nu. Ska nog fixa mig nu, käka lite västerbotten paj och åka med joel o kristin till åsbro!
Ni får ha det så bra alla söta, pusshej!

Kommentarer
Postat av: Din syster<3

Du är världens bästa lillasyster, i love you<3

2011-10-22 @ 22:53:28
URL: http://kristiniis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback