Ready for school, eller?


Sitter här med en varm kopp te som säkert blivit kall nu och tänkte snabb blogga lite innan jag ska fortsätta att fixa håret för att sedan dra mig vidare till skolan.
Sjukt trött och slö i hela huvudet, skulle helst bara vilja gå och lägga mig i sängen igen men jag kan inte.
Lova sim att jag skulle komma idag till skolan för att vi skulle göra klart våran engelska redovisning som ska redovisas imorn, dock vet jag inte om jag kommer kunna vara delaktig på det då min röst sviker mig då och då.
Det vill säga att antingen låter jag som en kille i målbrottet fast värre/ åsna eller måste viska.
Föredrar nog helst att viska i det läget, vilket jag inte skulle kunna om jag skulle stå inför klassen och babla på och sen tar helt plötsligt min röst bara slut.

Känner mig förövrigt lite hungrig och otroligt trött, får se hur länge jag orkar hålla mig i skolan idag, för just nu skulle jag inte vilja gå dit överhuvudtaget, men jag måste.
Har så många grupparbeten jag måste ta tag i och hjälpa till med och kan inte missa allt för mycket som jag kommer göra säkert.
Suck, livet är ju bara för bra ibland.
Längtar lite tills vi har prao, skulle vara skönt.
Om jag nu ens vill praoa, funderar på och skita i det. Finns ju liksom ingenstans att praoa typ.
Ungefär 3 affärer i hallsberg, haha nej kanske inte men känns faktiskt så.

Hitta förövrigt min mysiga mössa, undra om jag ska ha den på huvudet hela dagen, kanske så att jag blir frisk imorn, haha ne men man skulle ju hoppas!
Typiskt att man ska tappa rösten och grejer, jag som älskar att snacka ... damn.
Aja nu måste jag fortsätta göra mig iordning och kanske käka något sen dra till skolan, hoppas eran dag ser bättre ut än min, caio.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback