Monday.


Sitter just nu och lyssnar på herbrightskies, galet längesen.
Känner mig jättetrött o seg, leta förövrigt efter en ny dator jag skulle kunna köpa men orka inte efter ett tag.
Hitta inget speciellt intressant och allt var alldelse för dyrt ändå.
Fick räls idag på överkäken, känns ju sådär.
Tycker jag är asful i det, men kommer antagligen vänja mig vid det senare, plus att det ömmar väldigt mycket om jag får säga det själv!
Skönt och ha det gjort iaf, ska dit i december igen och då kanske mina tänder ser bättre ut än nu..

Vakna idag vid kvart i fem skräckslagen över att min mobil vibbera hela sängen och var verkligen asvarm!
Kollade på den med halvtrötta ögon och såg en stor varningstriangel över hela displayen, blev asrädd när den blev kålsvart efteråt!
Satt o höll på att få den igång i en halvtimma efter den svalnat, kom på att det var batteriet som behövdes ladda, konstigt nog eftersom det laddat hela natten?
Knasigt, som fan vare och jag trodde för ett ögonblick att mitt liv hade gått under.

Annars har dagen varit rätt seg om jag får säga det själv.
Inget intressant har hänt, direkt.
Ny dag imorn dock, ska lägga mig riktigt tidigt ikväll så trött som jag är kommer jag nog somna snart ändå!
Sen ska jag vakna helt utvilat upp imorgon och göra mig iordning i tid och  för en gångsskull komma i tid på en lektion!

Åtminstone en fysiklektion och speciellt på tisdagar, kommer seriöst ALLTID försent då, hihi undra varför liksom?
Ska nog åka hur som helst kvart över imorn istället för halv, så jag kanske kommer i tid istället liksom.
Eller så åker jag tjugo över, eller så åker jag bara när jag vill o kommer försent iaf. w/e inte så jätteviktigt faktiskt imo.

nu orkar jag faktiskt inte tänka mycket mer på det, ska nog ta o fixa mina ögonbryn lite bara för att jag känner för det och naglarna med och sen göra mig iordning för sängen i guess, heido everybådi!


Bilden är bra för att det känns som jag slösar bort min tid på alldelse för mycket skit.
Dags att sluta och börja fokusera på mig själv och vad jag vill istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback