lite sur, typ eller? hehehee....


spotify är en fitta, seriöst.
bara dampar hela tiden och stänger av musiken när den känner för det, blir så arg.
dock är hela mitt internet segt, youtube är such a pussy too.
Hoppas förfullt på att låten jag laddar ner till mobilen är hela 3 minuter lång, annars är den också en jävla pussy.
Skolan är också en jävla pussy, jag faila totalt på en no redovisning idag, toppen! Kan nog redan nu hälsa F välkommen!

Ska ha två redovisningar imorn med, en på svenskan helt alone och en på engelskan med sim.
Toppen, känns som att man kommer faila på dom med som man gjorde på No:n, skulle gärna kunna skjuta upp skiten till aldrig.
Men hur som helst, ska nog redovisa svenskan direkt imorn, orkar inte göra det på torsdag, vill få all skit överstökad!
Så man kanske får ta det lite lugnt på torsdagen om man inte måste plugga som ett ass till spanskan med som jag verkligen inte orkar med just nu.
Svenskan tror jag dock att jag kommer klara, ganska lätt redovisning har pluggat rätt bra till den, fast det har jag med engelskan med, men imorn när jag ska redovisa skitarna så kommer väl jag få en blackout och minneförlust.
YES! typ eller? nä, nej det går nog bra.

Är bara så jävla förbannad, känns som allt kan dra åt helvete eftersom allt ändå bara går åt skogen, vill slå sönder något lite sådär halvt, inte bara med skolan att göra utan lite andra grejer med.
Fast ska nog ha lite tålamod, brukar ju vara bättre i slutet utav veckan, hoppas jag iaf.
äh nu fick jag ändå ut lite surhet, fast har massvis kvar inom mig, damn it.
Ska sluta klaga, finns folk som har det värre typ, blablablabla osv hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback