Hello there my friend.

It was not long ago but I missed you so,
fun that you tap again,
what did you use to call you?
Was not it .. Anxiety? Sure, it was my dear friend
?

Sitter här och försöker komma på ett sätt så man kan somna lättare i natt.
Men det är nog helt omöjligt, eftersom jag somna förut.
Huvudet värker så inihelvete och gjort det den senaste timmen.
Fyfan, det kommer nog bli en lååång natt skulle jag kunna tänka mig.

Har inte velat blogga på några dagar eftersom det känts värdelöst, eller ja, allting har känts värdelöst inte bara bloggandet.
Ibland funderar jag på att ta bort min blogg, men ändå äre skönt att den finns.
Som tex nu när jag verkligen behöver skriva av mig.
Fast ändå vill jag inte ha en sån deppig blogg, men just nu känns det som att jag är i den perioden då verkligen allt känns skit, så då blir ju bloggen väldigt deppig med, suck.

Måste egentligen gå och lägga mig eftersom jag ska upp 5, men det känns så otroligt omöjligt.
Så jag sitter nog här ett litet tag till och lyssnar på fin musik, sen måste jag verkligen försöka somna igen.
Det är så överskattat att sova, damn it. Seriöst. Fett överskattat!
Skönt ändå att det är fredag imorn, eller ja snart faktiskt!
Orkar ändå inte med skolan just nu, hoppas på lite bättre tider och sånt och då hjälper ju knappast skolan.

Nu känns det som det blev alldelse för mycket text, damn, måste sluta skriva nu.
Så Godnatt mina kära små vänner, hoppas erat liv ser bättre ut än mitt just nu, wieo.
Btw, ser lite blond ut på bilden? Iaf topparna! lite najs ändå, hihi

Nowhere to start, Nowhere to go.
Begin to stop caring, what else could I do?
Live in a world where nothing is as it should.
In a world where all I ever want don't exist
.
A world that meant so much to me, but I have to leave.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback