Godmorgon!


Precis gjort klart allting, bäddat sängen, dammsugit, röjt upp lite och fixat mig
så nu väntar jag här med musik på högsta volym på att sim snart ska dyka upp i denna lilla håla så vi kan hitta på något gott att äta!
Sjukt sugen på oboy är jag så det tänker jag fan i mig köpa, end of story.
Sen blev jag sugen på nudlar bara för att jag läste Julia's blogg, döda mig..
Känner mig lite sugen på allt ungefär, men tills sim kommer får jag nöja mig med ett glas vatten.

Vet inte riktigt vad vi ska hitta på, antar att  vi får klämma in plugget hursomhelst någonstans däremellan!
Sista dagen på lovet och jag har inte pluggat någonting ÄN, herregud det har bara legat på en hög brevid mig.
Så kass jag känner mig, en sak måste jag iaf göra klart idag och det är so-läxan som skulle vara inlämnad innan lovet.
Suck, hatar skolan bara mer och mer för varje uppgift dom ger mig, och snart ska vi spela teater, ännu värre.
Äre något jag avskyr så äre teater (att spela själv då, inte att kolla på) & Idrott, usch sämsta sakerna inom skolan lätt och typ redovisningar med, och typ prov och allt sånt annat skit med.

Men just nu orkar jag verkligen inte tänka på det, har världens huvudvärk och känner mig halvdöd.
Gick och la mig två och mamma kom och väckte mig vid 6 TROTS att jag skrev en lapp att hon INTE skulle det!!
Damn, hur som helst så somna jag om och vakna vid 9 istället utav att hon ringde mig, la mig och slumra till till halv 10 sen gick jag upp!
Känns skönt att man inte sovit bort en dag på  höstlovet iaf, inatt får jag gå  o lägga mig tidigare än vanligt så jag får tillbaka dom där timmarna jag inte sov i natt.
Antar att det är lite bra ändå, får då har man ju lättare att lägga sig på kvällen, vilket brukar vara as svårt.

Näh, känns lite jobbigt, som att jag saknar om ingenting, men w/e.
Nu ska jag fortsätta lyssna på BC och kolla ifall vi har nudlar, dööö vad fint det hade suttit nu alltså!


"Was it all a dream i had, Time for us to wake up.
I save my words to make it most of it
I never meant to me gone so long."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback