And i wonder, when i sing along with you,

If everything could ever feel this real forever.
If anything could ever be this good again.

Här sitter jag uppe än, har inte ens haft en tanke på att gå och lägga mig, fast det kanske börjar bli dags ändå.
Så förbannad på min dator som inte låter mig installera om msn, och att jag inte kan logga in på msn heller för den delen.
Ladda ner något jävla fittigt virus skit, så nu äre kört, jepo.
Kommer vara asdeprimerad hela dagen, eftersom det är torsdag nu ändå.

Borde gå och lägga mig, eftersom jag ska upp vid senast 10 imorn och träffa hannah och mc idag igen, wieeo!
Kommer bli asskoj känner det på mig asså.
Vi kanske tar sådära riktigt fina bilder imorn med, bara för att vi är så jäkla grymma!

Sitter förövrigt och dör lite i min ensamhet såhär klockan kvart i tre på natten medans jag kollar på denna;

Blir alldelse galen, fyfan vad jag älskar foo fighters och önskar att jag kommer få se dom en vacker dag!
Världens bästa band måste det vara, usch så fina texter och allt.

Näh, nu får jag ångest för att jag är uppe fär länge, nu går jag och lägger mig så jag orkar gå upp imorn, som jag ska.
Godnatt alla fina människor osv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback