Just because i am bored..

SENASTE
1. Kompisen du träffade: Hannah
2. Personen du pratade I telefon med: Mamma
3. Du fick SMS av: No idea, Simme tror jag.
4. Du kramade: Hannah.

IDAG
5. Kläder: T-shirt, Fläckiga byxor & hoddie.
6. Bättre än igår: Alltså va?

IMORGON
7. Är det: Tisdag
8. Planer: Skolan, Plugga.
9. Något tråkigt som händer imorgon: Plugga & Skolan.

FAVORIT

10. Nummer: 3
11. Färg: Rainbow colour (;
12. Årstid: Sommar♥
13. Saknar du någon?: Ja
14. Humör för tillfället?: Blandade känslor.

FRÅGOR OCH SVAR
15. Det första du gjorde I morse?: Stängde av väckarklockan.
16. Vad åt du sist?: Kokosboll.
17. Vad irriterar du dig på?: Mitt öga, Mamma & Skolan.
18. Tror du på distansförållanden?: Nej, egentligen inte eller kanske beror på hur långt osv.
19. Vem tänker du på just nu?: EN person.
20. Tror du att personen tänker på dig med?: Nej, antagligen inte..
21. Vart reste du sist?: Tror det var Gbg senast?
22. Vad gjorde du igår kväll?: Var med simme ♥
23. Liknar du din mamma eller pappa?: En blandning av både och!
24. Ler du ofta?: För ofta?
25. Välj en, kärlek, skönhet kreativitet?: Kärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna?: Absolut, om jag skulle sett någon.
27. I vems säng sov du i igår natt?: Min.
28. Vilken färg har din tröja?: Svart & typ stjärnor o skit på med text.

SORG
29. Har du någonsin gråtit tills tårarna tagit slut?: Någongång.
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns?: Ja.
31. Gråter du när du skadar dig?: Väldigt sällan.

GLÄDJE

32. Är du en glad person?: För det mesta!
33. Vad gör dig glad?: Musik, Vänner & ♥
34. Önskar du att du var lyckligare?: Skulle inte va fel.
35. Är lycka överskattat?: nej.
36. Kan musik göra dig glad?: Ja!

KÄRLEK
37. Har någon annan än din familj sagt "Jag älskar dig"?: Ja
38. Har du någonsin sagt "Jag älskar dig" och menat det?: Absolut!
39. Har du en flick/pojkvän?: nej..
40. Är du nöjd med det?: mja.
41. Är du kär?: kanske.

HAT
42. Vem hatar du verkligen?: Ingen.
43. Har du någonsin gjort en hat-lista?: När jag var 5 typ?
44. Är du en mobbare?: Nej.
45. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta?: Säkert.
46. Har du blivit sviken någon gång?: Jorå

SKOLAN

47. Gillar du skolan?: Nej, egentligen inte.
48. Favoritämne?: Bild & Musik
49. Värsta ämne?: Idrott, Matte, No, So.
50. Är skolmaten godare än på din tidigare skola?: Likadan mat som på min gamla skola, seriously.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback