sunday

Då var det söndag igen & skola imorn som vanligt, har verkligen inte gjort ett piss. Är något sjukt uttråkad. Så trött på mitt hår, så trött på mitt utseende & mina kläder. jag behöver inspartion. Har funderat ett tag nu på ljusbrunthår sisådär, fast vet inte hur mycket det kommer slita osv ska kolla upp med min frisör innan jag färgar, pallar verkligen inte börja om från början med mitt hår igen ett jävla massa arbete. Sen vill jag även klippa det, vet dock inte hur funderar på att bara klippa det taggit & uppklippt osv. Ska nog skippa den dära idéen om kort hår, kommer säkert ångra mig som fan efteråt, så ingen idé att ens tänka tanken på ordet "kort" när det gäller hår. haha, inte just nu iaf.
Aja, har inte så mycket mer att säga tror jag ska göra någonting annat just nu, typ som kolla tv eller något liknade.
Känns som jag suttit här alldelse för länge, så nu ska jag röra på mig så jag inte växer fast i stolen & ruttnar bort eller liknade skit.. ehm ja tänkte även slänga upp en jättesöt bild jag hitta också så här är den, tjarååå!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback