Monday.

Jahapp, då vare slut på helgen & måndag igen. Fast jag iofs ganska skönt det med eftersom vardagarna går så otroligt fort ändå. Plus att imorn blire inte alls en lika lång dag som det brukar vara, 1 så behöver jag bara vara där till 14:00 för att man ska till tandis senare & 2 för att dom nya 7orna ska komma så skulle vi ändå få sluta tidigare typ tjugo minuter efter jag gått eller något sånt men det är ju lite skitsamma. Men iaf, idag vare asskönt väder, var ute med hannah hela dagen! åh det var verkligen underbart, borde göra om såna saker oftare. Inte nog med att vädret var perfekt, utan att vi hade det så jäkla skoj tillsammans, det får mig alltid att sakna gamla tider när allting kändes perfekt hela tiden, man hade kul 24/7 & kände sig allmänt lycklig. Ja det är verkligen en underbar känsla att typ komma bort från allt iaf för stunden. Jag hoppas verkligen vi gör om det snart igen. Just nu gör jag inte mer än såhär, sitter och lyssnar på hollywood undead - everywhere i go. Men ska strax kila iväg & typ hitta på någonting annat & sen lägga mig så jag orkar upp imorn vid 6 tiden. Fattar inte varför sängen ska vara så otroligt skön när man ska gå upp på mornarna, man liksom vill inte. Jaja, ska langa in någon/några bilder som jag & hannah tog idag & tacka för mig, baaai.
[lägger upp bilderna imorn, eftersom det inte funka som det skulle idag på denna cp data.]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback