♥ Dag 4 – Mina passioner.

Mina passioner alltså, hm fattar inte helt vad det handlar om om jag ska vara ärlig.
men antar att det typ är som vad man brinner för? eller? idk.
men iaf jag brinner väldigt starkt för musik, det är det bästa jag vet. det är så fascinerande hur en text & melodi kan vara så rörande och få en att vilja lägga sig ner på golvet och grina tills man blivit uttorkad samtidigt som den kan få en att älska allt och alla, göra en glad & få en att skratta hejdlöst!
Det är passion för mig.
Men även kärlek är en stor passion för mig, när man hittat någon man verkligen gillar.
som man aldrig vill ge upp hoppet för, någon man vill hålla om och säga att man älskar den, mer och mer för varje dag som går.  En man kämpar för, som man gör allt för, en som man kan offra sin högra arm för.
Kärlek vid första ögonkastet är nog världens finaste kärlek, tror jag.
hur fint är inte det att man ser någon i ögonen och helt plötsligt bara vet att det är meningen att det ska bli dom! och när det väl blir dom, så håller det hur länge som helst.
Så det är det här jag kallar för passioner.


"If God is a dj, life is a dancefloor.
Love is the rhythm and you are the music."


Kommentarer
Postat av: Kristin

Vad fint du skrev sis om passion, det måste jag kopiera och berätta att du skrev! hihi love u <3

2011-05-24 @ 13:09:43
URL: http://Finest.se/kristinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback