♥ Dag 2 – Min första kärlek.

Har inte varit speicellt aktiv märkte jag, men har inte haft något att skriva såatt..
Men kom på att jag måste forsätta med den dära listan jag la upp så jag gör väl det, tror jag gör 2st såna idag eftersom jag hoppat över några dagar beror på om jag orkar o har tid.

Okej öhm min första kärlek. alltså helt seriöst har aldrig riktigt haft ett seriöst förhållande.
Visst har ju haft distansförhållande och shit men nu i efterhand räknar jag inte det som seriösa förhållande eftersom man aldrig sågs osv och man har inte alls samma känslor för varandra genom en skärm som i verkligheten. Jag menar, finns ju vissa som kanske bara skriver massa saker för "skojskull" ungefär men menar inget av det som dom skriver, så alltså nej har inte direkt haft något seriöst förhållande så ja jag vet inte riktigt vad jag ska skriva här.
Nu ska jag kila iväg och göra annat, caaaaaio!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback