Wednesday.

Jaha, då var det första dagen på sommarlovet, underbart.
Det ska bli otroligt skönt att slippa skolan ett bra tag nu, fast ändå känns det inte ens som sommarlov.
Känns tråkigt, segt & inte alls som det brukar göra. Det suger.
Känner mig även väldigt besviken, men ja det är mitt eget fel att jag är en sån idiot o väntar för länge.
Tss, som att jag skulle vara modig nog att göra någonting åt det, skitsnack.
Orkar faktiskt inte med mig själv just nu, ska typ gräva ner mig under jorden ett tag & när jag accepterat att det är mitt problem att det blev som det blev så ska jag krypa upp igen och kanske göra någonting åt det, eller vadå kanske? Jag ska!

Nej men seriöst, saker blev inte som tänkt, men inte ska man deppa för det.
Det är ju inte direkt så att det är sista dagen man lever typ, eller?
Och nu när det är sommarlov ska man ju vara glad, planera saker att göra osv.
Ska nog faktiskt till götet snart, tror det blir näst nästa måndag? Ja så äre säkert.
Shoppa & ha skoj, det blir nog bra skulle jag tro.
Sen ska jag även skaffa sånt pendlar busskort så man kan åka runt hur mycket man vill hela sommaren med det för ba 500spänn, skit bra ju?!

Har inte mycket mer alls att skriva, ska väl sitta här en stund till sen sticker jag nog vidare hem till Åsbro igen, suck.
Aja ni får ha det så gött & kolla på min fina paint bild, baaai


Dagens Låt; Foo Fighters – Miracle

Kommentarer
Postat av: Kristin

Jag älskar dig syster <3

2011-06-17 @ 08:34:15
URL: http://Finest.se/kristinis

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback