Tuesday.

Så vare tisdag & långhelgen var slut, Börja proa idag på issa's frissa med hannah.
Rätt skoj, faktiskt vi fick typ göra vad vi ville, har typ städat igenom hela frisörsalongen haha!
Hade nästan 2 timmars lång Lunchrast & allt, Fick platta håret & krusa det hur mycket man ville också.
Asmysigt & det bästa är att issa är så jäkla snäll & rolig! Dock sluta vi lite sent runt 4, men det var okej.
Tror vi får sluta lite tidigare dom här andra två dagarna som är kvar, har prao ända till Torsdag.
Dock börjar vi 10:00 nu istället för 09:30, mer sovmorgon, skööönt!

Gick även till biblioteket idag, så jag äntligen kunde låna mina efterlängtade böcker från bokserien TRE.
Är på åttonde boken, så galet bra! Bland som bästa böckerna jag läst seriously.
Såhär ser boken ut som jag håller på o läser i just nu, tycker det är en grymt fin bild;

Det är så skönt med en bra bok i handen & fint väder, speciellt när man bara vill koppla av.
fast idag vare ju inte så jättefint väder dock, hehe. Åskar ju så inihelsike just nu faktiskt och regnar gör det.
Eller tror det precis sluta åska o regna faktiskt, w/e.

Blev rätt besviken idag, tänkte göra en sak jag velat göra ett tag men blev ju som vanligt inte som tänkt, fml.
Men aja, man får väl bara hoppas på någon bättre dag helst innan helgen skulle ju vara bra om man kunde fixa det liksom. GAAH känner mig så jävla taggad just nu och inte bara det, utan så jävla säker, så skulle vara perfekt att få det överstökat innan min adrenaline försvinner, så jag kan vara lite proud over myself senare i livet. Då ska jag verkligen skrik sjunga "LOOK AT ME NOW, I MADE IT! FEEL MY HEART NOW, I MADE IT!" Dead by april. ♥
& nej, kommer inte säga ett skit till någon vad detta stycke handlar om, så är ingen idé att ni frågar om det varken irl eller någon annanstans. Ville bara kunna skriva av mig & det har jag gjort nu. Det var ju därför jag skaffa blogg, för att skriva av mig liksom, inte för att alla skulle börja lägga sig i mitt privatliv, höh.

För övrigt att blogg.se börjat fungera igen verkar det som med Firefox, Jag är så glad över det just nu.
Äntligen slipper man använda cp explorer & google chrome för att kunna blogga liksom.
Sen planerar även jag & min kära syster att åka till GBG en hel dag snart nu igen, underbart eller vad?
Då ska vi lätt shoppa som fan & hoppas verkligen på att vi klara oss där nere själva, eftersom vi knappt klarar oss i lilla Hallsberg, haha nej jag skoja ba.. :(
Men seriöst ser sjukt mycket framemot det, en dag på stan i underbara härliga göteborg med världens mest knasigaste men roligaste syster! Det kan ju inte bli bättre!
Men ja, det var väl allt för idag antar jag, kanske höres mer imorn! PEACE OUT!

Dagens låt;
Breaking benjamin – WkD _ Breaking Benjamin - Give me a sign [Lyrics]

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback