Tuesday.

Kände att jag ville göra ett litet blogginlägg, man får väl passa på nu när man har internet i åsbro!
Eller ja det kommer ju försvinna snart igen eftersom det inte är vårat utan någon vän till mamma som tagit med sig det och kommer ta med sig det hem också sen när han åker, som synd är. Skulle annars kunna stanna här i åsbro ett jäkla bra tag, så skönt o vara på ett ställe där man knappt känner några faktiskt. Ibland är det verkligen det.
Längtar tills vårat internet kommer hit, då skulle allt verkligen vara perfekt må jag säga!

Jag hade typ tagit en liten paus här på bloggen, hade ingen lust och blogga, visste inte vad jag skulle skriva om & allting kändes verkligen som skit. Men nu äre bättre, har dock fortfarande ingenting intressant att blogga om, ehe.
Jag tänkte rensa min dator hemma i hallsberg men rensa min ipod istället, haha.
Funderar starkt på att ta bort alla låtar från datan i hallsberg, yey.
Fast då blire lite jobbigt med min ipod & itunes, GAAH hatar itunes seriöst.
Alla låtar försvinner ju om man inte har dom på datan när man har itunes, det är det värsta med ipod, iphone osv.

Kom just på att jag hade kvar den där listan! Den kanske jag ska göra klart, skulle säkert varit klar nu för längesen om jag hade tagit tag i det där och gjort en sån varje dag som man ska, suck.
Nej jag ska faktiskt ta och göra en sån nu på en gång tror jag, eftersom jag faktiskt inte har något mer att skriva om jag ska vara ärlig. Vad jag vet nu iaf.
Vi hörs ppl, caaaio!

"A friend is someone who gives you a helping hand when you need it most."

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback