Sunday.

Insåg att det var rätt längesen jag gjorde ett blogginlägg, ooouuuchhh...
Men det har inte hänt så jättemycket faktiskt på den senaste tiden så har liksom inte riktigt vetat vad jag skulle skriva om, eftersom jag inte haft något speciellt o skriva om liksom höh.
Men tänkte faktiskt göra ett litet blogginlägg nu innan jag ska sticka!

Tänkte faktiskt säga att igår var jag och hannah på åsbrorocken, det var fett skoj faktiskt!
Såg Future Citizens för andra gången (såg dom på YEAH första.) & Chemical Vocation fast stanna inte så länge så han typ bara se typ 2 låtar med dom.(?)
Det sämsta var att det börja regna och greja så jävla kallt vare också höll på o dö ju, hade bara kortbyxor, Hoddie och en t-shirt på mig ju!

Men fett värt det endå allt var toppen, Roligt folk & bra musik, kan det bli bättre?!
Kom typ hem vid 11 någonting på kvällen, somna runt 1 någonting eftersom en vis hannah låg o snarka i örat på en hela natten så man aldrig kunde somna om dom gångerna jag vakna, suck.

Idag har det varit en rätt seg dag, Träffa simme sen stund, det var skoj.
Fast så jävla kallt idag med, damn. Sen är man ledig imorn också, underbart eller vad?
Ska även tanka på busskortet så jag kan till bussen till hallsberg på tisdag ju, ska sova över i våran lägenhet i Åsbro igen då typ.
Rätt mysig ären ju lite tråkigt kanske att inte alla man känner bor där, men ja.
Det funkar ju ändå menar jag.
Men nu orkar jag verkligen inte sitta här, ska dra och göra andra grejer och kanske sticka till åsbro nu också, vet inte riktigt, ni får ha det så bra, puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback