Monday.

Så sitter man här igen då, haha. Har inget bättre för mig, så tänkte att jag ändå kunde skriva ett litet blogg-inlägg.
Har typ precis kommit hem från Åsbro, var där och fixa lite i mammas lägenhet med syrran.
Grymt skönt det ska bli att flytta dit även fast det känns som värsta ödestället, vilket det är också?!
Men aja, jag tror det blir bra, iaf. Sen har jag inte gjort så mycket mer idag. Mest tagit det lugnt, känner mig lite småknasig, var alldelse skakis igår och idag kände jag mig småvinglig & har ont i olika delar av kroppen, helt galet haha.

Imorn äre prao också tre dagar på en frisörsalong med hannah, det ska bli skoj!
Tänkte även försöka hitta ett sommarjobb så jag kan spara till en laptop någongång & lite andra saker jag har lust att köpa eller varför inte bara ha massa pengar över och shoppa upp dom liksom? PERFECT!
Men det är verkligen skit svårt att hitta ett sommarjobb eftersom dom flesta är för dom som är 16år, well funny or not?

Sen känner jag värsta krisen just nu också eftersom jag inte hittat någon skolavslutningsklänning än eller skor.
GAAAAAASHH, måste verkligen ta och fixa det nu, så fort som det är möjligt!
Har inte så mycket mer att skriva nu, så det var väl allt för idag? 
Ah just det jag tänkte att jag kanske ska sluta med "dagens låt" i varje inlägg typ, lite små awesome att man avslutar med en asgrym låt sisådär!
OOoo sen hitta jag även en jättesöt bild också;


Dagens låt; Seether – Careless Whisper (String Version)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback