♥ Dag 11 – Min favoritresa.

Min favoritresa måste nog vara med min gamla klass till Göteborg & Talludden, saaaaaknar det något sjuuukt!
Saknar verkligen alla gamla klasskompisar, känns som man börjar tappa kontakten med alla dom, man snackar inte alls lika mycket och umgås längre, känns knappt som man känner vissa längre. Det suger verkligen, men aja sånt är  livet, vänner kommer och går.
Här kommer det några bilder jag tog från Göteborg som är mina favoriter!


Raggarbilarna!

Slänggungorna!

Balder!

Slänggungorna, Höjdskräcken & uppskjutet


Skum fågel som reste ragg hela tiden! (dock inte på bilden)

Asgrym bild på ormarna tycker jag faktiskt, hihi.

Jag & Simme, näre spegla tillbaka från det skitiga akvariumet ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback