♥ Dag 10 – Det här får mig att gråta

Okej, det som får mig att gråta alltså, hm det är väldigt svårt för mig att börja gråta bara sådär.
& när jag väl börjar grina, så kan jag grina hur mycket som helst ibland, det är som att jag håller alla jobbiga saker inom mig & till slut när någon lyckas träffa mig rakt på den ömma punkten eller bara att det känns för mycket kan jag bryta ihop och då kan jag verkligen grina för allt som känns jobbigt, allt som jag håller inom mig.
Andra saker som kan få mig att gråta är när någon väldigt viktig person till mig blir sårad & är ledsen själv.
Det får mig att må automatiskt jättedåligt & kan göra mig väldigt ledsen med.
Sen kan även sorliga filmer & låtar få mig att börja gråta helt hejdlöst. Speciellt låtar, (kollar inte alls lika mycket på film längre) men speciellt fina låtar, det kan få mig att bli jätteledsen och grina hejdlöst till dom. Haft såklart händer det inte så ofta alls.
Döden är väl också en sådan grej som kan få mig att gråta, men den kan väl få alla att gråta? så det är väl inte speciellt konstigt. Menar jag, ah det var väl typ allt. Rätt många saker egentligen nu när man tänker efter, haha shit. Rätt najs pic btw;


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback