Do I stay or run away, and leave it all behind?




Orkar inte blogga egentligen, men känns så trist utan lite update.
Känner mig äcklig och fet för att jag käka asfettiga chips, usch.
Ska nog ta mig en dusch också, men först ska jag försöka plugga lite till kemin som är imorn.
Måste verkligen försöka klara det här provet, kan verkligen inte få mer på gränsen, känns ju förjävligt.

Tänker inte göra jobbiga omprov och grejer heller, så.
Det gäller bara att plugga galet ikväll japp!
Ska försöka lägga mig tidigit ikväll med, vill vara utvilad och sånt tills imorn!

Men nu ska jag fortsätta lyssna på denna underbara låt och försöka plugga lite, caio!

Kommentarer
Postat av: mina

tack gullis! :d<3

2011-12-08 @ 16:24:27
URL: http://tatooine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback